NYHED 15.03.21

Lokale indblik i arkitekturen i Danmark LIVE

Følg med kl 16.00 når vi sender LIVE fra Arkitektforeningen. Få et lokalt indblik i arkitekturen, når Arkitektforeningen inviterer til digitalt landsmøde. Med hjælp fra vores lokalafdelinger tager vi temperaturen på den arkitektoniske front fra syd til nord og fra øst til vest.

Få indblik i hvad der sker på den landets arkitektoniske front når Arkitektforeningen byder på rundvisninger, værksbesøg og indlæg fra de syv lokalafdelingers geografiske områder.

Hør blandt andet om pres på sommerhusområder i Nordjylland, byfortætninger og planer, der udvisker byens struktur i Aarhus. Hør om udviklingen af nyt kulturhus i Rønne, Danmarks internationale klimacenter Klimatorium i Lemvig og kom på besøg på New Aarch i Aarhus.

Har du spørgsmål eller kommentarer?

Stil dit spørgsmål i chatten