NYHED 10.01.23

Se, hvor du kan møde MAA'ere til nytårskur

Januar er mørke, sjask og hverdage – men heldigvis er det også tid for faglige vitaminer og en skål med dine fagfæller. Se, hvor i landet, der er nytårskur.

Arkitektforeningen København inviterer på nytårskur i Nicolai Kunsthal Foto: Frida Gregersen

2023 er skudt i gang. Fra Vestjylland til Østjylland og København inviterer Arkitektforeningens lokalafdelinger til faglig og festlig nytårskur for MAA’ere.

Få overblik over hvad, der sker, og hvornår det sker nedenfor:

Nytårskur på Arkitektskolen Aarhus med Arkitektforeningen Østjylland, 13. januar

Årets første nytårskur finder sted allerede fredag den 13., når Arkitektforeningen Østjylland inviterer til oplæg med Ruth Baumeister, paneldebat og pølser – med eller uden kød. Arkitektskolen Aarhus lægger rammer til, og det hele starter kl. 16.00.

Se mere her

Arkitektskolen Aarhus er ramme om årets første nytårskur, som Arkitektforeningen Østjylland står bag. Foto: Arkitektskolen Aarhus

Oplev Doveodde Købmandsgård med Reiluff Ramstad Arkitekter og Arkitektforeningen Vestjylland, 20. januar

Doverodde Købmandsgård er et smukt trelænget anlæg, der åbner sig ud mod Neessund mellem Mors og Thy med anløbsbro -og midt på pladsen, en hvid kornsilo fra 1960’erne. En del af gården fungerer som udstillingsrum for Statens Museum for Kunst og i 2021 vandt Reiulff Ramstad Arkitekter arkitektkonkurrencen om restaureringen. Den 20. januar holder Arkitektforeningen Vestjylland nytårskur, hvor du kan høre mere om projektet og nyde en nytårsmiddag med kollegaer og fagfæller.

Læs mere og se, hvordan du melder dig til

OBS: Tilmeldingsfrist er den 13. januar

Hør om Reiulff Ramstad Arkitekters restaurering af Doveodde Købmandsgård og nyd en nytårsmiddag med dine fagfæller. Foto: Statens Museum for Kunst

Nytårskur i Nicolai Kirke med Arkitektforeningen København, 27. januar

Efter to år med COVID er det endelig blevet tid til den traditionsrige nytårskur og champagnefest for hovedstadens MAA’ere. Denne gang sker det i Nicolai Kunsthal i den indre København. Mere info følger, men sæt X i kalenderen den 27. januar.

Hold øje med programmet her