NYHED 16.01.24

Skyd året i gang med fagfæller i dit lokalområde

Januar er mørke, sjask og hverdage – men heldigvis er det også tid for faglige vitaminer og en skål med dine fagfæller. Se, hvor i landet, der er nytårskur.

ERIK arkitekter byder på hotdogs og et glas i Aarhus 19. januar

Lokalafdelingen i Østjylland inviterer traditionen tro alle østjyske MAA’ere til Nytårskur fredag d. 19. januar. I år foregår hos ERIK arkitekter og byder på bobler, hotdogs, kort fagligt oplæg og socialt samvær. Du kan dukke op fra kl. 15.00 uden tilmelding.

Nytårskur på Spritten

Arkitektforeningen Nordjylland inviterer medlemmer og samarbejdspartnere på bobler, snacks og talks i spændende rammer. Vi skal opleve Kunsthallen, høre om visionerne og indvies i hvordan det går med udviklingen af hele Spritten. Det er den 25. januar kl. 16.30.

Kåring af Årets Arne og bobler i København

Endelig er det igen blevet tid til den traditionsrige nytårskur og champagnefest for alle MAA’er i hovedstaden. Lad os skyde året i gang kollegaer og fagfæller! Vi glæder os til at se jer! Det er den 26. januar kl. 17.00.

Tilmeld dig

Nytårskuren er sponsoreret af VOLA Danmark.

Vi slår dørene op til MO.VE på Falster

Det er tid for nytårskur med fagligt indslag, bobler og tapasmenu. Mød dine fagfæller, når Arkitektforeningen Østifterne byder året velkomment i det nye foreningshus MO.VE i Nykøbing Falster. Det er den 30. januar kl. 16.30.