NYHED 29.01.21

Se kåringen af Årets Arne 2021 LIVE

Arkitektforeningen København inviterer til Kritik og Kåring, hvor de nominerede til Årets Arne 2021 diskuteres, og vinderen udpeges. Du kan være med, når vi live-streamer hele begivenheden.

Signe Frøkiær

Kommunikationsmedarbejder

sf@arkitektforeningen.dk

Læg champagnen på køl og glæd dig, for du er hermed inviteret ind i den eksklusive kulisse for uddeling af hele Storkøbenhavns arkitekturpris Årets Arne. Under omstændighedernes behov for digitalisering har vi nu mulighed for at invitere alle med til afsløringen, som normalt kun er for Arkitektforeningens medlemmer.

Til begivenheden vil du få de nominerede værker præsenteret af de ansvarlige arkitekter, opleve dem gransket af gæstekritikere og selv kunne stille spørgsmål. De to gæstekritikere, der skal supplere juryens bedømmelse, er arkitekt MAA og partner hos SLA Mette Skjold samt arkitekt MAA og borgerrepræsentant i Københavns Kommune Marcus Vesterager.

Til begivenheden kåres også vinderen af initiativprisen Lille Arne.

Moderator er arkitekt MAA og medlem af lokalledelsen i Arkitektforeningen København Morten Birk Jørgensen.

Gik du glip af festen?

Se hele arrangementet 👇

Signe Frøkiær

Kommunikationsmedarbejder

sf@arkitektforeningen.dk

Se eller gense Kåring og Kritik af Årets Arne 2021.

Deltag i kritikken

Har du spørgsmål eller kommentarer til de nominerede værker er du meget velkommen til allerede nu at sende dem til Arkitektforeningen København på sekretaer@arkitektforeningen.dk. Det vil også være muligt at stille spørgsmål til værkerne under streamingen på Facebook.

15.00 Velkomst og introduktion
15.10 Præsentation af værkerne