Arkitektforeningens konkurrencearkiv

Se et udvalg af de mange forskellige typer arkitektkonkurrencer, Arkitektforeningen har været med til at gennemføre siden 1907.

Arkitektskolen i Aarhus er tegnet af Vargo Nielsen Palle, ADEPT og Rolvung & Brøndsted Arkitekter. Foto: Rasmus Hjortshøj

Dorte Sibast

Udviklingschef i Akademisk Arkitektforening

ds@arkitektforeningen.dk

Savner du information om en specifik afholdt konkurrence, som ikke står på listen? Tag kontakt, og så vil vi hjælpe dig med at finde det materiale, du har brug for.

Bemærk, at mens der i de åbne konkurrencer både linkes til konkurrenceprogram og dommerbetænkninger, så kan vi kun henvise til dommerbetænkningerne i forbindelse med indbudte konkurrencer, da programmerne tilhører bygherre.

Dorte Sibast

Udviklingschef i Akademisk Arkitektforening

ds@arkitektforeningen.dk

Strategisk rådgivning

Leder du efter rådgivning?

I Arkitektforeningen tilbyder vi strategisk rådgivning til både private og offentlige bygherrer samt rådgivere i konkurrencer og udbud med arkitektydelser. Det gør vi, fordi en god og velplanlagt arkitektkonkurrence kan sætte skub i udviklingen og ændre samfundet til det bedre.

Se mere