Kurser

Arkitektforeningen er dit arkitektfaglige fællesskab, og vi har kurser, der er tilpasset din faglighed. Udviklet særligt til arkitekter. Uanset hvor du er i din karriere, har du brug for professionel og personlig udvikling og inspiration. En efteruddannelse hos os giver dig både ny viden og et udvidet, fagligt netværk fra hele landet.

LKVV – Ledelse i Kreative Videnvirksomheder

Leder i det kreative felt?

Danmarks eneste lederuddannelse målrettet ledere i den kreative branche. LKVV er et lederudviklingsforløb med unikt fokus på de særlige udfordringer, som ledere af kreative virksomheder og organisationer ofte skal håndtere.

LAK – Ledelse af Arkitektonisk Kvalitet

LAK-forløbet styrker dig ledelsesmæssigt som arkitektonisk ansvarlig for dine projekter gennem en større strategisk selvindsigt og faglig afklaring omkring, hvordan du varetager denne rolle. Forløbet veksler mellem teori, praksis og direkte træning og sparring omkring din personlige håndtering af lederrollen.

Invester i din faglighed

+2 supplerer din arkitektuddannelses faglige, kunstneriske og metodiske indhold. +2 forløb giver dig et grundigt, teoretisk kendskab til arkitektfagets roller, ansvar og til processer samt opgaver i projektsammenhæng.